JOWowska kampania w okowach proporcjonalnej ordynacji

Posted on wtorek, 8 września, 2015 o 09:18 w

Kukiz15-2Preambuła:

Formuła prowadzenia kampanii wynika pośrednio z głównego hasła wyborczego Pawła Kukiza, tj. żądania wprowadzenia JOWów. Tak jak Polska w wyborach prezydenckich była jednomandatowym okręgiem wyborczym dla Pawła Kukiza, tak 41 okręgów wyborczych musi być „jednomandatowymi” okręgami wyborczymi dla KUKIZ`15 ! Dlatego też jedynym kandydatem Pawła Kukiza w każdym z tak postrzeganych okręgów musi być JEDNA OSOBA! To, że obecny Kodeks Wyborczy nakazuje nam postrzegać to inaczej, nie zwalnia nas od propagowania IDEI, w której to jeden okręg znaczy jeden poseł. To, że fizycznie może on być w dwóch lub nawet w trzech osobach, to efekt obowiązującej obecnie „partyjnej” ordynacji. Taka filozofia jest próbą wyjścia z sytuacji bez wyjścia, tzn. obalenia obecnie obowiązującego SYSTEMu jego własną bronią… W tej formule nie ma miejsca na lansowanie się nikomu nieznanych przeciętnych „Kowalskich” lub „Malinowskich, stanowiących ordynacyjne „mięso wyborcze” ruchu KUKIZ`15. Bez Pawła Kukiza nawet te „jedynki” w przestrzeni publicznej nie zaistniałyby (oczywiście z nielicznymi wyjątkami)!

I. Kampania w telewizji

1. Zgodnie z formułą preambuły „twarzą”Ruchu jest JEDYNIE Paweł Kukiz (PK) – reszta to no-name.

2. PK „daje” swoją „twarz” jedynkom.

3. W spotach dla kampanii ogólnopolskiej PK prezentuje walory osobiste „jedynek” oraz w rozmowie z każdym – wybrany element strategii.

4. W 41 spotach „okręgowych” PK w krótkiej rozmowie z „jedynkami” musi „wyłożyć” główne elementy strategii.

5. 41 spotów „okręgowych” musi „złożyć” się również na całość strategii!

6. Ponieważ mamy 15 ośrodków regionalnych + Warszawa, to musi powstać 16 spotów „regionalnych” złożonych ze spotów „okręgowych”.

7. Spoty „regionalne” muszą być skorelowane z okręgami wyborczymi tak, by granice „regionów” odpowiadały zasięgowi oddziaływania danego ośrodka TVP.

8. Spoty „regionalne” składać się będą z dwóch części:

8a. W pierwszej części w krótkich słowach PK prezentuje okręgowe „jedynki”.

8b. W drugiej części każda z okręgowych „jedynek” prezentuje krótkie życiorysy kandydatów w swoim okręgu pogrupowanych wg grup „tematycznych”: kobiety, naukowcy, przedsiębiorcy, działacze społeczni, eksperci, itp. itd. W krótkiej rozmowie jedynki z konkretnym kandydatem kandydat musi odnieść się do JEDNEGO z wybranych elementów STRATEGII (nie programu!).

II. Kampania „papierowa”

1. Zgodnie z formułą preambuły „twarzą”Ruchu jest JEDYNIE Paweł Kukiz (PK) – reszta to no-name.

2. PK „daje” swoją „twarz” jedynkom.

3. W plakatach ogólnopolskich PK prezentuje główne hasło kampanii, np. Zwrócę Polskę Obywatelom!

4. W 41 plakatach „okręgowych” PK sfotografowany jest z „jedynkami” i jakimś głównym hasłem dla okręgu.

5. W ulotkach okręgowych:

na pierwszej stronie zdjęcie „jedynki” z życiorysem,

na drugiej stronie zdjęcia i życiorysy pozostałych kandydatów,

– (…).

II. Kampania radiowa… tu nie mam pomysłu !

Skomentuj

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Top